Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Tuesday, June 26, 2012

EKSPRESI WAJAH DARIPADA SIMBOL KAOMOJI

Biasa kita jumpa simbol memek-memek muka, sama ada digunakan dalam YM, Skype atau pun facebook... tapi tahukah anda simbol Kaomoji, ia asalnya dikatakan sering digunalan di negara Jepun pada asalnya...
Kao bermaksud muka, manakala Moji bermaksud karekter....

Dikatakan jika di Barat memek wajah seyum sering menggunakan simbol :-) tetapi di Jepun lebih popular dengan simbol (^_^).  Habis tu kita di Malaysia ni kira duduk tengah-tengah peta Bumi, jadi dua-dua kita guna....

nak cium bleh?

errrkkkk habislah aku

malunya aku

aku tak faham

alamak nak terkentut

sopannya aku

sombong tak aku

aku tengah nangis ni weh...

wah indahnya hidup...

aku tengah senang hati nih..

tengah sedih ni weh

sorry weh !!!

aku tengah tahan kentut lagi nih...!!!!

wink ! wink!

huh !!! nak majuklah

inner peace....

aku tak tido malam semalam weh, nampak lebam mata aku....

fuhh!! lega...

Yesss!!!!

errrkkk!!!!

Ha?? betul ke weh??? matilah aku....

tido

Terbaikkkk!!!

Rasa tak best la weh....

bye-bye sayang aku... sedihnya....

ntah aku pon tak faham simbol apa ini??? tak kan tahan kentut lagi...

Yeaaa!!!!

ngeh ngeh ngeh.... sengih

blushing la....

booooo!!!!

No comments:

Post a Comment

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks