Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Saturday, May 14, 2011

GAMBAR PASANGAN GAY BERSAMA ANAK-ANAK MEREKA


 gambar selebihnya di bawah








































































24 comments:

  1. syg giler..
    muke hensem..tapi hati minat ke laki..

    ReplyDelete
  2. Ushh.. manala dieorg dapat anak-anak ni sume? Dunia dah nak terbalik.
    Berkenaan blog hina Islam, Bloggers sila baca ini....

    ReplyDelete
  3. i think they just want publicity. i believe they are good/great people who are just LOST...

    ReplyDelete
  4. yes, agree with u jamie... hope soon they will find their way back...

    ReplyDelete
  5. biar betul ni ?

    http://innit.nuffnang.com/view/1650251/trip-to-shenzen-and-guangzhou

    ReplyDelete
  6. Mana satu depa nak panggey daddy ni? XD

    ReplyDelete
  7. erm.kita doakan mereka yg terjebak dgn gejala balik ke pangkal jalan.kat malaysia ni pun dha ramai.dalam kalangan Muslim pun dah mula merebak penyakit hubungan sejenis ni.

    ni antara entri yg berkaitan dgn hubungan ini :

    http://riffzam.blogspot.com/2010/10/are-you-gay.html#axzz1N5dFz9Id

    http://riffzam.blogspot.com/2011/04/seksualiti-songsang.html#axzz1N5dFz9Id

    ReplyDelete
  8. erm....bapak banyak gambo...pasni ad pulak pasangan dari kaum melayu...pergh!!!! dunia...ingat lagi masa tahun awal 2000-2005, masa tu pasangan songsang di anggap teruk dn ciap kene halau dari sekolah kalau tertangkap...tapi sekarang dah berleluasa hubungan tu...bersepah sepah...payah nak cari yg pure...

    ReplyDelete
  9. :: rasanya gambar ni baru suku je kot kan?? ::

    ReplyDelete
  10. ...inilah salah satu tanda kehancuran tamadun manusia yg akan berakhir dgn kiamat yang dahsyat,,,bagi yg sedar jagalah ahli keluarga kamu,,ingatkan mereka tentang perintah Allah dn Rasul...pesan dan nasihat2kan,,jangan berhenti sehingga terhenti nyawa kita sendiri,,,,wallahualam...

    ReplyDelete
  11. biol otak aku tengok gambar2 nie. very the shocking. astaghfirullah

    ReplyDelete
  12. NAMPAK BAHAGIA TAPI HAKIKATNYE SGT GELI....

    ReplyDelete
  13. Apa-apa pun berbaliklah kepada Islam dan Iman...semoga Allah merahmati hidup kita dan keluarga...

    ReplyDelete
  14. kang ttibe anak mintak mommy la pulak..gagah daddy2 nak cari mana..pakai rmbut palsu la jap sorg..bahaha

    ReplyDelete
  15. Asal aku cam pening je tgk gambar diorg? Huhuhu...

    ReplyDelete
  16. Bak kat Sheikh Ahmad Deedat....if 20 million men are gays, then 20 million women will not be able to get married....Islam is the answer to all problems!

    ReplyDelete
  17. HE HE HE MALAYSIA ALSO HAVE THOUSANDS OF PONDANS

    ReplyDelete
  18. anak2 diorang dapat layanan yang 'equal' juga ke kat sekola...hurm

    ReplyDelete

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks