Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Monday, May 30, 2011

PENGANTIN (18 SGX)




Sepasang pengantin tengah bersiap untuk hari persandingan mereka..Tiba2 Kasut pengantin perempuan tak muat...Mereka dah tak tahu nak buat camna..sebab lagi 1 jam nak bersanding..pastu si adik pengantin perempuan memberitahu kakaknya yang dia boleh meminjam kasut dia.....tapi kasut tu tak muat..kerana terpaksa,dia pakai jugak kasut tu..sakit,pedih semua dia rasa..tapi terpaksa la dia tahan sebab harini hari penting dia..
Bila malam,pasangan tu masuk la ke bilik tidur...perkara pertama yang dia nak buat ialah bukak kasut yang ketat itu.Dia meminta Suaminya membukakan kasut itu..

Disebelah bilik pengantin itu,ada ahli keluarga mereka yang tengah curi2 dengar..Tiba2 mereka terdengar suara pengantin perempuan mengerang kesakitan..pastu pegantin lelaki menjerit,
Oshh!!!Ketattnyaaaaaaa!
Keluarga pengantin perempuan berkata,Ha..Kan saya dah cakap,Anak saya tu masih dara lagi..
Pastu mereka terdengar pulak pengantin lelaki berkata,
Yang satu lagi ni pasti lebih ketat...Tahan ye Sayang,Sakit sikit je tu...
Ahli keluarga pengantin pun...haaaaaaaaaaaa kaki jumboq ka mamat tu
bapak pengantin perempuan yang sudah tak tahan lalu meluru masuk memecah pintu lalu berkata
"Hoi, hang nak bunuh anak aku ka, takdak lagi anak menantu kami yang kaki jumboq, sambil meraba2 mencari suis lampu.
Tiba2, pelepak, sepasang kasut pengantin pun hinggap di pale bapak pengantin tersebut.

1 comment:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks