Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Tuesday, January 4, 2011

[LAWAK 18 SX] KISAH MACAM-MACAM




cerita 1

seorang perempuan seksi pergi berjumpa doktor dan mengadu tentang payudaranya yang sakit dan mengeras. doktor itu kemudian memegang payudara wanita tersebut untuk beberapa saat. kemudian wanita itu bertanya," bagaimana ya doktor?" kemudian doktor itu menjawab " penyakit ini berjangkit. sekarang penis saya pula yang berasa keras dan sakit...

cerita 2

jack sedang asyik beramas-ramasan bersama kekasih gelapnya sebelum kekasihnya itu berteriak : suamiku sudah pulang. baik u keluar ikut tingkap. dengan kagetnya jack menyambar seluar, baju dan spendernya dan terus melompat keluar tingkap.
di luar ternyata hujan. bimbang diketahui suami kekasihnya, jack lari tanpa sempat memakai baju dan seluar. dia akhirnya bertembung dengan sekumpulan pelari marathon dan terus menyelit diantara kumpulan pelari tersebut. salah seorang pelari yang hairan melihat jack tanpa seurat benang mula bertanya " kenapa lari berbogel?" jack pun menjawab " aku ingin kembali kepada fitrah, biar menyatu dengan alam" 
pelari yang lain mula bertanya " selalu ke lari bogel begini?" jawab jack" kadang-kadang je,,, selalunya siang-siang, biar tak panas"
pelari yang lain mula menyampuk " selalu ke lari dengan kondom terpasang begitu" 
sambil tersipu2 jack menjawab sedapatnya " mmm.. kalau lepas hujan... biar terlindung...




cerita 3


Perbualan tiga org suami


suami pertama : aku hairan sangat dengan bini aku.. ada ke patut disuruhnya aku beli DVD player, sedangkan tv pun kitorang takde.
suami kedua: isteri aku lagi pelik.. dia suruh aku beli tong gas, padahal rumah kitorang masih pakai dapur arang.
suami ketiga:wah,, isteri aku paling aneh. masa nak pergi outstation hari dia bawak 10 kondom. bayangkan 10 kondom.. banyak gila tu. dia nak buat apa kondom tu?? dia kan perempuan?

cerita 4

kahar pergi ke klinik untuk memeriksa keadaan dirinya.
doktor: saya tak dapat lagi nak sahihkan penyakit  awak. sebaiknya awak hentikan dulu hubungan intim awak dengan isteri buat sementara waktu.
kahar: itu perkara kecil je doc.. tapi...
doktor: tapi apa??
kahar : bagaimana kalau dengan bukan isteri???




7 comments:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks