Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Saturday, December 11, 2010

Pertama Untuk Segalanya Di Sini....!!!!



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera, harini ini dalam sejarah adalah hari pertama aku tulis blog ini yang aku namakan KUKU KATA... Sebenarnya aku dah buntu sangat sebab aku tak tau nak bubuh nama apa untuk blog aku ni, memandangkan semua orang guna web blogspot ni, abis semua URL dorang sapu..... so aku pun amiklah nama KUKU KATA ni he3...=)... Anyway aku tulis blog ni saja saja jer kalau aku rasa aku ada maklumat yang aku boleh kongsi ngan korang.....X follow pon x pe, bookmark page ni pon dah cukup kot he3.... aku goreng cerita aku kat sini pon bukan best sangat .... nnt korang tunggu la ya aku postkan benda-benda yang aku rasa best untuk kongsi ngan korang.... ca cin cau =D

2 comments:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks